INFODIP
 
 
 
 
 
Untitled Document
Vanzari

Selectati o categorie:

Spatii industriale pentru productie (3)
Spatii comerciale si alte constructii (2)
Terenuri (1)
Utilaje industriale si agricole (10)
Mijloace de transport (8)
Alte bunuri (4)
Toate categoriile (28)



Adunarea actionarilor

Nu sunt adunari ale actionarilor programate


Adunarea creditorilor

8.11.2024
22.11.2024



 
DETALIU

Denumire:
ACTIVE UPRUC SERV FAGARAS
 
Data vanzarii:
12.08.2025
 
Data anuntului:
17.07.2025
 
Localitate:
FAGARAS
 
Judet:
BRASOV
 
Situatie juridica:

LICHIDATORUL JUDICIAR al SC UPRUC SERV SA
Organizeaza incepand cu data de 12.08.2025 ,in fiecare marti ora 12.00,
LICITATIE PUBLICA conform Legii nr. 85/2006 pentru vanzarea urmatoarelor active apartinand SC UPRUC
SERV SA situate in Fagaras, Str. Negoiu 1, jud.Brasov, astfel:
LICITATIE PUBLICA conform Legii nr. 85/2006 pentru vanzarea urmatoarelor active apartinand SC UPRUC
SERV SA situate in Fagaras, Str. Negoiu 1, jud.Brasov, astfel:
Lot nr. 1 : cote parti din 4 posturi trafo, respectiv:
50% din post trafo nr. 1 , pret : 4265 euro;
50% din post trafo 2, pret: 10.850 euro;
33% din post trafo 6, pret: 7500 euro;
50% din post trafo 9; pret : 1770 euro;
ot nr. 2 Garaje individuale si platforma de 1.653 mp pret: 6.363 euro;
Lot nr. 3: Drumuri, platforme betonate si canal evacuare ape, S= 12.501,6 mp, pret: 36.693 euro; *
NU contin TVA, TVA conform legislatiei in vigoare.
Informatii suplimentare se vor furniza la sediul lichidatorului judiciar din Brasov, B-dul M. Kogalniceanu
nr.18, sc.C, ap.23, jud. Brasov. Telefon-fax: 0268/547255, 0722/379082 E-mail: infodipsecretariat@iahoo.com,office@infodip.ro
 
Descriere:
Conform EXTRAS din caiet de sarcini Activele denumite generic „Lot nr. 3 : Drumuri, platforme betonate si canal evacuare ape, S totala de 12.501,6 mp” sunt situate atat pe Platfoma UPRUC (loc. Fagaras, str. Negoiu, nr. 1, jud. Brasov) cat si in Colonia Upruc din Fagaras ( in spatele platformei UPRUC). In structura lotului intra urmatoarele active: A. Drumuri si canal evacuare ape situate pe platforma UPRUC in suprafata totala de 8.296,60 mp; B. Drumuri si platforme in „Colonia UPRUC ” in suprafata totala de 4.205 mp Activele sunt inscrise in evidentele de carte funciara
 
Conditii de participare:
Conform caiet de sarcini: CONDITII DE PARTICIPARE Pot participa la licitatie, persoane fizice, precum si persoane juridice, legal inregistrate in Romania.Inscrierea se va face direct la lichidatorul judiciar, cu cel putin 48 de ore inainte de negociere ora 12.00, acest termen fiind termen de decadere. In vederea participarii la licitatie publica, este obligatorie indeplinirea cumulativa a urmatoarelor conditii :  Cerere privind activul pe care intentioneaza a-l achizitiona;  Dovada achitarii caietului de sarcini (copie). Achitarea caietului de sarcini se face in numerar.  Dovada achitarii taxei de participare la licitatie (copie). Achitarea taxei de participare se face in numerar.  Declaratie privind prelucrarea datelor cu caracter personal ;  Declaratie ca nu paorticipa la licitatie ca persoana interpusa, ca nu are datorii fata de UPRUC SERV SA ;  Acord de acceptare a caietului de sarcini si a regulamenjtului de vanzare ; Actele necesare pentru inscrierea la licitatie publica sunt urmatoarele: a. pentru ofertanti persoane fizice: - copie dupa actul de identitate; - Declaratie pe proprie raspundere ca nu are datorii fata de SC UPRUC SERV SA si nu participa ca si persoana interpusa a SC UPRUC SERV SA b. pentru comercianti persoane fizice sau asociatii familiale: - copie dupa actul de identitate; - copie dupa autorizatia de functionare eliberata de autoritatea competenta; - copie a certificatului de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului; - declaratie pe proprie raspundere ca nu se afla in insolventa sau faliment (original); - Declaratie pe proprie raspundere ca nu are datorii fata de SC UPRUC SERV SA si nu participa ca si persoana interpusa a SC UPRUC SERV SA - imputernicirea acordata persoanei care reprezinta ofertantul in sedinta de negociere in cazul asociatiilor familiale (original); c. pentru ofertanti persoane juridice romane: - - copie a certificatului de inregistrare, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, a actului constitutiv, inclusiv ale actelor aditionale relevante privind obiectul de activitate si actionariat, precum si a certificatului de inregistrare fiscala; - - imputernicirea acordata persoanei care reprezinta ofertantul in sedinta de negociere(original); - - declaratie pe proprie raspundere ca nu se afla in reorganizare judiciara sau faliment (original); - - declaratie pe proprie raspundere ca nu are datorii fata de SC UPRUC SERV SA si nu participa ca si persoana interpusa a SC UPRUC SERV SA Neprezentarea de catre potentialii cumparatori a oricaruia dintre documentele prevazute mai sus conduce la eliminarea acestora din negociere. Se exclud de la negociere, potentialii cumparatori care nu intrunesc conditiile prevazute in caietul de sarcini. Licitatia se va desfasura conform regulamentului detaliat prezentat in caietul de sarcini. Conform dispozitiilor art.53 din Legea nr.85/2006 cu aplicarea art. art.518 alin.4 Cod de procedura civila, bunurile vândute vor fi dobândite de adjudecatar libere de orice sarcini, precum ipoteci, garantii reale mobiliare, sau drepturi de retentie de orice fel, ori masuri asiguratorii. Toti cei care pretind vreun drept asupra imobilului sunt obligati sa anunte lichidatorul judiciar despre aceasta, inainte de data stabilita pentru vanzare. Neinregistrarea vreunei contestatii in 24 ore fata de modul de desfasurare a sedintei de negociere consolideaza vanzarea, aceasta producand efecte definitive si irevocabile. Pretul de adjudecare al bunului se va achita in termen de 30 zile de la data adjudecarii, in contul SC UPRUC SERV SA cu urmatorul simbol: Cont IBAN RO20 BTRL 0080 1202 8622 35XX- Banca Transilvania Brasov. Neachitarea pretului de catre adjudecatar la expirarea termenului de plata atrage: - obligatia suportarii cheltuielilor generate de organizarea unei noi sedinte de negociere directa, - obligatia suportarii eventualei diferente de pret rezultata la reluarea negocierii; Transferul dreptului de proprietate are loc dupa incasarea integrala a pretului. Toti cei care pretind vreun drept asupra imobilelor supuse vanzarii au obligatia sa anunte lichidatorul judiciar cu minim 5(cinci) zile raportat la data stabilita pentru vânzare sub sanctiunea decaderii . Vanzarea activelor are la baza pricipiul, “vazut, placut, acolo unde este in starea care este”. Conform dispozitiilor art.53 din Legea nr.85/2006 cu aplicarea art. art.518 alin.4 Cod de procedura civila, bunurile vândute vor fi dobândite de adjudecatar libere de orice sarcini, precum ipoteci, garantii reale mobiliare, sau drepturi de retentie de orice fel, ori masuri asiguratorii. Oricare dintre ofertanţi poate depune contestaţii în termen de 24 ore de la data şi ora ţinerii licitaţiei. Contestaţiile vor fi soluţionate de către Comisia de licitaţie care va notifica în scris – în termen de 10 zile lucratoare de la primirea contestaţiei – contestatorul despre soluţia dată. Neinregistrarea vreunei contestatii in 24 ore fata de modul de desfasurare a negocierei, consolideaza vanzarea, aceasta producand efecte definitive si irevocabile. Pretul de adjudecare al bunului se va achita in termen de 30 zile de la data adjudecarii. Neachitarea diferentei de Pret de catre adjudecatar la expirarea termenului de plata atrage: - pierderea garantiei de participare , - obligatia suportarii cheltuielilor generate de organizarea unei noi licitatii, - obligatia suportarii eventualei diferente de pret rezultata la reluarea negocierei, Taxele de publicare, transcriere sau de intabulare si cota parte din dezmembrare pentru activele cumparate sunt in sarcina adjudecatarului cumparator. La data achitării în integralitate a preţului se va proceda la încheierea contractului autentic de vânzare cumpărare cu transferul proprietăţii asupra bunurilor. În momentul achitării taxei de participare la negociere, se consideră că ofertanţii cunosc şi sunt de acord cu prevederile prezentului regulament, inclusiv cu prevederile referitoare la angajarea răspunderii lor în cazul neonorării obligaţiilor asumate în desfăşurarea negocierei. Termenele de contestaţie sunt, în înţelesul prezentului regulament termene de decădere. Garanţia de participare la negociere se restituie tuturor participanţilor la negociere neadjudecatari, în termen de 5 zile de la data licitaţiei, pe baza cererii formulate în care se specifică contul în care se va face viramentul, cu excepţia adjudecatarului, pentru care se reţine ca avans din preţul de adjudecare. Publicatia de vanzare s-a afisat de catre lichidatorul judiciar potrivit datei inscrise in procesul-verbal de afisare la sediul debitoarei,la sediul lichidatorului judiciar,grefa Tribunalului Brasov,Primaria Fagaras.
 
Pretul:
Vezi loturi
 
Metoda de vanzare:
LICITATIE PUBLICA CU STRIGARE
 
Documente:
 
 
Poze:
 












 


 
  Untitled Document
Plan de reorganizare

Selectati o categorie:

Anunt vot plan de reorganizare (4)
Plan de reorganizare (3)
Grafic de plati (4)
Toate categoriile (11)



Noutati

Toate categoriile (0)



Stiri

Momentan nu sunt noutati