INFODIP
 
 
 
 
 
Untitled Document
Vanzari

Selectati o categorie:

Spatii industriale pentru productie (3)
Spatii comerciale si alte constructii (2)
Terenuri (1)
Utilaje industriale si agricole (10)
Mijloace de transport (8)
Alte bunuri (4)
Toate categoriile (28)



Adunarea actionarilor

Nu sunt adunari ale actionarilor programate


Adunarea creditorilor

8.11.2024
22.11.2024



 
DETALIU

Denumire:
UTILAJE pentru productia de apa AGUAPUR
 
Data vanzarii:
05.09.2025
 
Data anuntului:
09.08.2025
 
Localitate:
VAMA BUZAULUI -sat ACRIS
 
Judet:
BRASOV
 
Situatie juridica:

INFO-DIP INSOLVENCY SPRL, lichidatorul judiciar al SC AGUAPUR, sediul in sat Acris,
Comuna Vama Buzaului, nr. 96, jud. BraÅŸov
Organizeaza, in fiecare zi de VINERI 05.09.2025,ora 11.00,
LICITATIE PUBLICA conform Legii nr. 85/2014, pentru vanzarea echipamente tehnologice specifice productie
apa - 43 buc utilaje, d.c 1) Echipamente tehnologice specifice productie apa - 43 buc utilaje, pret in euro fara TVA, constand in:
- Masina de etichetat variant linear 1 buc– 3.547;
- Masina de suflat pet – 4 buc : 1.985 /buc
- Compresor cu surub – 3 buc : 1.651/buc
- Instalatie pentru impregnare – 2.040;
- Masina automata de baxat – 1990;
- Masina de imbuteliat- 2 buc: 1428 /buc; -
Masina de umplut: 1331;
- Masina de ambalat: 945;
Presa balotat: 741 ;
- Masina de paletat: 638;
- Imprimanta Hitachi: 2 buc : 647 /buc;
- Masina de dopuit pet: 731;
- Masina etichetat tunel de infoliat: 563;
- Pompa: 502 ;
- Perforator pet: 469 ;
- Masina de paletizat : 450
- Filtru, cisterna, rezervor etc
total 35.773 euro +TVA
Lista cu utilajele si preturile se regaseste pe site-ul lichidatorului judiciar:
www.infodip.ro.
Informatii suplimentare: 0268/547255, 0722/379082,
E-mail: infodipsecretariat@yahoo.com. sau office@infodip,ro
Licitatiile se reiau sapatamanal in fiecare zi de vineri, aceeasi ora si la acelasi pret, pana la valorificare.
 
Descriere:
Conform caiet de sarcini Linie tehnologica pentru producere si imbutelierea apei
 
Conditii de participare:
Conform caiet de sarcini CONDITII DE PARTICIPARE LA LICITATIE La sedinta de licitatie publica pot participa orice persoane fizice sau juridice, romane sau straine legal constituite, care au capacitate deplina de exercitiu, precum si capacitatea de a dobandi bunul care se vinde potrivit dispozitiilor art. 842 NCPC si care indeplinesc conditiile de participare la licitatie si prevederile regulamentului din cuprinsul caietului de sarcini. Pentru participarea la licitatie ofertantii vor depune la sediul lichidatorului judiciar (care este organizatorul sedintei de licitatie publica) din Brasov, str.M.Kogalniceanu, nr.18, Sc.C, ap.23 cu cel putin 48 de ore inainte de data licitatiei, urmatoarele documente: - Cerere privind intentia de achizitionare a activului; - Dovada achitarii caietului de sarcini (copie) in valoare de 3.000 lei - se achita in numerar la sediul lichidatorului judiciar; - Dovada achitarii taxei de participare la licitatie in cuantum de 1.000 lei - se achita in numerar la sediul lichidatorului judiciar; - Dovada privind achitarea garantiei de participare la licitatie care reprezinta 30% din pretul de pornire al activului - se achita in contul special de insolventa al SC AGUAPUR SRL avand simbolul RO23 BTRL RONC RT04 3474 4901 deschis la Banca Transilvania Brasov; - Împuternicirea acordat? persoanei care reprezint? ofertantul la licita?ie (conform model) semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al persoanei juridice; - Actul de identitate al delegatului persoanei juridice, copie semnata de conformitate si originalul (la inceperea licitatiei); - Acordul de acceptare a condi?iilor caietului de sarcini ?i ale regulamentului de licita?ie, impreuna cu clauzele speciale; - Declaratie pe propria raspundere privind faptul ca nu participa la licitatie ca si persoana interpusa si ca nu are datorii fata de SC AGUAPUR SRL; - Declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa urmatoarele: au vazut activul (sau ca au inteles de buna voie sa renunte la acest drept recomandat de catre lichidatorul judiciar prin caietul de sarcini), au avut deplina posibilitate de a se informa asupra situatiei juridice a activelor supuse vanzarii si doresc sa le achizitioneze in starea in care se afla si nu vor avea nici o pretentie ulterioara; - Documente care certific? identitatea ?i calitatea ofertantului, dup? cum urmeaz?: a. pentru ofertanti persoane fizice: - copie dupa actul de identitate; b. pentru comercianti persoane fizice sau asociatii familiale: - copie dupa actul de identitate; - copie dupa autorizatia de functionare eliberata de autoritatea competenta; - copie a certificatului de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului; - declaratie pe proprie raspundere ca nu se afla in insolventa, reorganizare judiciara sau faliment (original); - imputernicirea acordata persoanei care reprezinta ofertantul in licitatie in cazul asociatiilor familiale (original); c. pentru ofertanti persoane juridice romane: - copie a certificatului de inregistrare, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, a actului constitutiv, inclusiv ale actelor aditionale relevante privind obiectul de activitate si actionariat, precum si a certificatului de inregistrare in scopuri de TVA; - imputernicirea acordata persoanei care reprezinta ofertantul in licitatie (original); - declaratie pe proprie raspundere ca nu se afla in insolventa, reorganizare judiciara sau faliment (original); d. pentru ofertanti persoane juridice straine: - actul de inmatriculare al societatii comerciale straine ; - copie de pe pasaport - imputernicirea acordata persoanei care reprezinta ofertantul in licitatie (original); - scrisoare de bonitate financiara eliberata de o banca romana sau straina; - declaratie pe proprie raspundere ca nu se afla in insolventa, reorganizare judiciara sau faliment (original); Toate documentele depuse de persoane fizice sau juridice straine, vor fi prezentate in copie, insotita de traducerea in limba romana, legalizata. La aceste documente se vor depune in cazuri speciale si orice alte avize prealabile, acorduri sau alte asemenea, solicitate de legislatia speciala romana sau a statului strain, necesare pentru a dovedi capacitatea de a cumpara bunurile scoase la licitatie. Ofertantii isi asuma respectarea reglementarilor in vigoare privitoare la mandatarea persoanelor, a puterilor conferite de organele decizionale interne; anularea licitatiei sau a procesului verbal de adjudecare pe aceste motive duce la angajarea raspunderii, care se va aplica in toate cazurile de nerespectare de catre adjudecatar a conditiilor caietului de sarcini, a regulamentului sau a procesului-verbal de licitatie. Participarea la termenele de licitatie reprezinta pentru licitatori si adjudecatari un angajament irevocabil de acceptare si aprobare a conditiilor si obligatiilor mentionate in prezentul caiet de sarcini. La data depunerii se va incheia un proces verbal in care se va consemna data si ora depunerii documentatiei si vor fi enumerate documentele depuse. Procesul verbal privind depunerea va fi intocmit de un reprezentant al lichidatorului judiciar si va fi semnat de acesta si de catre reprezentantul deponentului cu mentionarea datelor de identificare ale acestuia din urma. Neprezentarea de catre potentialii cumparatori a oricaruia dintre documentele prevazute mai sus conduce la eliminarea acestora din licitatie. Garantia de participare la licitatie se depune prin virament bancar in contul special de insolventa al AGUAPUR SRL avand simbolul RO23 BTRL RONC RT04 3474 4901 deschis la Banca Transilvania Brasov
 
Pretul:
Vezi lista preturi site
 
Metoda de vanzare:
LICITATIE PUBLICA, conform Legii nr. 85/2014
 
Documente:
 
 
Poze:
 






 


 
  Untitled Document
Plan de reorganizare

Selectati o categorie:

Anunt vot plan de reorganizare (4)
Plan de reorganizare (3)
Grafic de plati (4)
Toate categoriile (11)



Noutati

Toate categoriile (0)



Stiri

Momentan nu sunt noutati